Oznámení

V případě problémů s přihlášením pište na mail potkani.forum@gmail.com
Adresa NENÍ určená pro dotazy ohledně potkanů.

kdy koupit novému potkánkovi kamaráda?

Jak potkana ochočit?

kdy koupit novému potkánkovi kamaráda?

Příspěvekod kvalouchova » 09 srp 2012 18:07

Dobrý den, jsem úplný začátečník co se potkánků týče. Mám už zamluvenou samičku ve zverimexu, budu si ji brát asi v 8 týdnech a všude jsem se dočetla, že mám chovat potkany alespoň 2. I když byl problém rodiče přemluvit vůbec na jednoho, docela jsem je už zpracovala už i na ty 2. Mám ale otázku, jestli je lepší kupovat druhou samičku hned (ze stejného vrhu) nebo pořídit kamarádku až po nějáké době, najspíše tak do 3 měsíců. Osobně bych raději kupovala samičku až později za 1. kvůli rodičům, za 2. kvůli tomu, abych se jako nováček vůbec o potkana naučila pořádně starat atd. a taky si myslím, že by se mi 1 mimčo podařilo ochočit rychleji než hned 2 najednou, ale mám starost, aby se zhruba půlroční samička s mládětem snesla v jedné kleci :roll: . Děkuji moc za vaše odpovědi :)
kvalouchova
Růžovka
Růžovka

Re: kdy koupit novému potkánkovi kamaráda?

Příspěvekod Kimik » 09 srp 2012 18:40

Byla bych pro pořídit si oba zároveň nebo alespoň co nejrychleji po sobě. Ochočí se úplně stejně, možná i líp, protože ve dvou se budou cítit líp a budou spokojenější. Když jsi začátečník, tak ti odpadne pozdější seznamování, které může být v pohodě, ale může být i třeba problematické. A když si bereš holku ze zverimexu, tak asi nebude ochočená, takže bych asi hledala druhou samičku v nějaké chovatelské stanici, ta už ochočená bude a ta druhá si pak lépe zvykne.
Kimik
Moderátor
Moderátor
Potkani: Valentýn of Navel, Divočáci Aragorn a Pixel, Jannis van Grave, Falco, Albínci Sněhulák a Andílek, Aaron Al Gabal, Ulli Ulihrach, LMG Cédric, LMG Tim, Filip, Benjamin, Pacík, Fabián, LMG Simon, Adam, Oliver

Příspěvekod Pepinie » 09 srp 2012 19:04

hned...